måndag 8 december 2008

Världens sämsta mamma?

Hej!
Jag tänkte bara få tala om att jag just nu är världens sämsta mamma.
Hur jag vet det??
Jo,har man en 15 åring hemma som blir nekad att fara till en tjej en hel helg som han nyss har träffat bort i obygda så är man det.Tro mej, det fick jag höra flera gånger om.

Jag antar att det inte blir den sista gången men man vänjer sej nog så småningom..

Apropå sämst så fick jag nyss veta motsatsen,8 åringen tyckte just att jag var bäst...
Ja,ja,det är väl så att va förälder ena gången är man sämst ,sen är man bäst..
Ha de bra tills nästa gång .
//Kram Helena

4 kommentarer:

Anonym sa...

jo det där om sämst och bäst har man ju funderat en hel del på, men tyvärr så känns det som att man lutar mer åt sämsthållet. Fast det är ju ingen som har sagt rent ut att jag är sämst så det finns kanske hopp för mej också.

Anonym sa...

Tillägg från Mamma.
För övrigt tycker jag att du är en helt underbar mamma till dina pojkar.

Anonym sa...

Förlåt så mycket mamma!
Jag sa det i ren ilska.
Efter att du sa att jag ej fick åka så blev jag sur.
Men du är ju den bästa mamman!:)

Anonym sa...

Älskade son!!
Du är bäst!!
Kram Mamma..