måndag 17 mars 2008

Etterbullar och MODO!!

Hej igen !

Helena is calling!



Förra veckan så fick jag ett uppdrag av Kyrkan...

Eftersom jag är en konfirmand förälder så hade dom bestämt att jag skulle baka 100 bullar till palmsöndagen.(jag som inte tycker om att baka).+ att jag och 2 andra föräldrar skulle stå för serveringen åt ca 80 besökare.

så i lördags så stod jag och bakade hela dagen kändes det som ..ju längre jag stod ock kavlade ju argare blev jag...Har ingen aning varför men jag antar att det beror på att kyrkan tar allt för givet att man ska hjälpa till även om ´man inte har tid eller lust,och att modo spelar skitdåligt.Nog om det nu..bullarna blev nog godkänd ändå eftersom alla gick åt..



Sen har vi ju det här med MODO...VAD håller dom på med???Jag hade ju tänkt att få åka ned till stan och fira SM GULD i år igen....men som det ser ut nu så blir nog inget.

Vänder dom det här underläget så är dom banne mej värda nåt mer än SM-GULD typ.. nobelpris eller nåt..

Vi får hoppas att dom vinner ikväll iallafall för TIMRÅ ska väl inte få vinna med 4-0 imatcher eller hur??

Ha de gott igelkott vi hörs..

2 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis till det lyckade bullbaket! Du får trösta dig med att konfirmationen närmafr sig slutet... Sen får du muta Anton till att hoppa över den när det är hans turOch, ja, vad ska man säga om Modo? Vilken besvikelse. Men dom gjorde ju trots allt en bra säsong, fram til slutspelet började dvs. Ikväll är jag på plats för att se säsongens sista (?) match. Suck...

Anonym sa...

Heja Timrå!!!