torsdag 6 mars 2008

Sportlov!!

Hej på er !

Nu var det ett tag sen vi skrev igen..



Vilken tråkig sportlovsvecka vi har haft.



Jag har haft ont i ryggen i 2 veckor..och inte nog med det så har jag åkt på en jätteförkylning..enda fördelen med det är väl att jag har tagit det lugnt så ryggen har fått vila sej iform..Om det nu ´har räckt ,med det..men hela veckan har skitit sej.

Det var tänkt att Emil skulle åka till kortids från tisdag till onsdag så vi köpte biljetter till modomatchen..men på måndan så hade han hög feber.(och då kan han ju inte åka till kortids )och biljeterna var köpt..så vad göra när det visade sej att även Anton hade fått feber.,vi kunde ju inte lämna tillbaka dom, så Anders fick ta med sej Morgan och grannen Bosse istället...
Lika bra det för isamma veva blev jag förkyld med feber och är inte pigg än..

På både Anton och Emil har febern pendlat mellan 38 och 40 grader hela veckan.

Typiskt att barnen blir sjuk när det har varit ett sånt underbart sportlovsväder.

Nä nu måste jag försöka få i Emil lite vätska han är ju så otroligt dålig på att dricka när han är sjuk..
Ha det bra tills vi hörs nästa gång.

1 kommentar:

Anonym sa...

hej
Ja jag tycker verkligen synd om er.
det är skitjobbigt att själv vara sjuk och ha sjuka barn omkring sej. Men nu hoppas jag att det värsta är förbi. Krya på er