tisdag 18 november 2008

Bättre & bättre........

Anders här........
Känner mej lite bättre nu och kan börja hantera , ja just det...hantera vaddå??
Vet ju egentligen inte VAD som händer innom mej men jag har lärt mej att hantera det.
Oron , tankarna och olustkänslorna kommer ibland nu också men det går snabbt över ,var riktigt pirrigt att handla helt själv idag men jag fixade det!!

Jag har börjat jobba 25% nu denna veckan och det känns bra att få träffa gänget igen men tankeverksamheten är trög (segare än vanligt).

Sen så började Morgan sin 4-veckors praktik hos oss igår och jag tror han trivs som blivande svetsare/byggsmed.
Han jobbar just nu med min kollega Lasse som även lärde upp mej när jag var ung & grön för snart 25 år sedan , fan vad tiden går.......
Jag var ju bara 3 år äldre än morgan på den tiden och nu börjar nästa generation.

MÅSTE ju bara nämna MODO , vad händer ???
4 brakförluster på rad nu !
Skadelistan är snart längre än laguppställningen.
Nä , nu jäklar tar vi Rögle på torsdag !!!

Slänger in en länk till wikipedia om min "sjukdom" så kan ni läsa , det är nästan som om jag skrivit det själv förutom att jag inte ville ha medicineringen.

http://sv.wikipedia.org/wiki/Panik%C3%A5ngest



Over & out.....//Anders




1 kommentar:

Anonym sa...

Heja Anders, känns så skönt att höra att det går åt rätt håll! Jag hoppas att vändningen är beständig i all evighet. En varm kram till dej från Svärmora