onsdag 26 november 2008

FORTSÄTTNING..........

Hej igen!

Tänkte berätta lite om hur det gått för mej .
Trillade ju dit igen i torsdags förra veckan , hade kännt mej hyfsat bra några dagar men sen kom det en ny smäll.

Torsdag:
Fick känningar på em. och fick ringa Helena på jobbet så hon kom hem och hjälpte mej med syslorna här hemma.

Fredag:
Samma sak , Helena kom hem och det släppte för ett tag men sen på kvällen rasade allt för mej.
Ringde sjukvårdsrådgivningen och fick komma in akut på jourcentralen där jag träffade en läkare , min 5:e i ordningen....
Han skrev ut tabletter (Atarax) som jag ska ta när det känns dåligt , dom "kapar topparna" på mina attacker och det funkar.
Tog tabletter på lördag och söndag när jag kännde att det var på gång.

Måndag:
Jobbade 50% , började efter lunch för att kunna få sova ut vliket jag känner jag behöver.
Min chef fixade så jag fick tid till en betendevetare på företagshälsan.

Tisdag:
Var till henne på F-hälsan och pratade om hur jag har det och tror att hon kan hjälpa mej hitta roten till det onda.

Onsdag:
Testade nå't nytt idag!
Jag har varit en kinesisk nåldyna !!
Provade med akupunktur och ska dit på lördag igen , känns lite konstigt men , men..det kan ju hjälpa mej.
Det drog ut på tiden med besöket så jag kom inte hem förän 13.30 så jag tog kompledigt idag , kändes onödigt att stressa iväg för att jobba 2 tim.

Nä nu ska jag nog försöka sova , ska upp 6.00 imorron för att jobba sen ska vi hämta Emil på hans skola så jag vill följa med för att se hur han har det på det nya stället.

Go'natt //Anders

Inga kommentarer: