tisdag 11 november 2008

LÄKARBESÖK IDAG....

HEJ PÅ ER , Anders vid knapparna idag.

Imorse var vi till läkaren i Husum .
Han förstod mej och hade även varit i samma situation själv.
Diagnosen med panikattacker kvarstår så det är nog som jag trott........
Kommer att vara hemma denna veckan ut , jobba 25% nästa vecka och 50% veckan därpå för att gå tillbaka helt till jobbet i december.
Förövrigt så känner jag mej bättre nu (peppar,peppar) , troligen efter att jag talat med läkaren.

Sen så verkar vi få en smedlärling på jobbet framöver , Morgan kommer troligen
(inte helt klart)att få göra praktik hos oss som svetsare/smed.
Känns kul att har verkar ha hittat vad han vill syssla med .
Inget yrke jag vill rekommendera men samtidigt kul att han går i mina spår.

Nä , nu ids jag inte knappa in mera här idag , vi ses å hörs !!

Inga kommentarer: